Parima pakkumise ja teostaja leidmiseks lisa oma töö.
Hanke lõpp: | E, 30. august, 2021 |
Maakond: | Harjumaa |
Linn: | Tallinn |
Tööde algus: | K, 01. september, 2021 (Soovituslik) |
Tööde lõpp: | T, 31. mai, 2022 (Soovituslik) |
Ehitusmaterjalid: | Töö tellija poolt |
Soovin pakkumisi: | Summa kogu projektile |
Soovime pakkumist tehnilise konsultandi ja omaniku järelevalve teenuse kaasamiseks Tallinn 10 korteriga maja renoveerimistöödeks ning kasutusloa saamiseks vajaliku dokumentatsiooni koostamiseks.
Maja on ehitatud 1929 ning 2010 ehitati pööningukorrusele kaks uut korterit, kuid ehitusloast kaugemale paberite ajamisega ei jõutud. Seega majal tervikuna puudub kasutusluba (olemas ainult vanadel korteritel). Majal on 2010. aastast olemas ka renoveerimisprojekt (lisatud), mis tuleks üle vaadata ja vajadusel taotleda projekti muudatusi.
Korteriühistu on otsustanud renoveerida maja kahes etapis kaasates selleks pangalaenu. Pangaga on eelkõnelused peetud ja võimekus on olemas. KÜ üldkoosolek on renoveerimisplaaniga tutvunud ja nõus. Samuti oleme Tallinna Linnavalitsusega nõu pidanud, kuidas maja renoveerimine lõpule viia ja paberid korda teha.
Esimene etapp sisaldab keldrikorruse ja sokli renoveerimist, sh akende vahetus, 2 akna kinni ehitamine, drenaazh ja hüdroisolatsiooni Saturni tn poolses küljes (mujal olemas), sisetöid ja keldribokside ehitust. Täpsem tööde esialgne nimekiri allpool.
Teine etapp sisaldab maja I ja II korruse plastakende vahetamist nõuetekohaste puitakende vastu, korteritele tuletõkkega välisuste paigaldamist (4 tk), fassaadi renoveerimist ja kasutusloa taotlemist/vormistamist.
Esimese etapi töödega on plaanis alustada nii pea kui võimalik ning saada valmis hiljemalt aasta lõpuks. Teise etapi tööd teostatakse peale esimese etapi valmimist eeldatavalt 2022 kevadel.
Ootused teenuse pakkujale:
1. nõustamine renoveerimisplaani tööde osas, sh linna poolsed kasutusloaks vajalikus nõusolekud ja nõutavad tegevused – kas kõik kasutusloa saamiseks vajalik on kaetud ja kooskõlas;
2. vajadusel projekti muudatuse taotlemine;
3. nõustamine ehitushangete koostamisel;
4. laekunud pakkumuste nõuetekohasuse hindamine;
5. omanikujärelvalve ehituse ajal;
6. kasutusloa saamiseks vajaliku dokumentatsiooni tagamine ja linnaga suhtlemine.
Täpsem esialgne tööde plaan, I etapp:
1. Keldris pinnase eemdaldamine
2. Vammitõrje
3. Keldri akende valgmike likvideerimine ( tn pool, 4 tk)
4. Saturni tn poolme drenaažja hüdroisolatsioon
5. Keldri Aasa tn poolsete otsaakende kinni ehitamine
6. Saturni tn poolsete keldriakende poolkinni ehitamine, sõltuvalt pakkumuste maksumusest ka hoovipoolsete keldriakende poolkinni ehitamine
7. Keldri akende paigaldus
8. Sokli fassaadi puhastamine ja parandamine, kinniehitatud akende krohvimine
9. Veetoru ja -mõõtja ümber tõstmine
10. Keldri põrandate valamine
11. Keldriruumide seinte ja lagede viimistlus
12. Keldriruumide tuletõkkeuste paigaldus (4 tk)
13. Keldribokside projekteerimine, tellimine ja paigaldus
14. Keldriruumide valgustus.
Hinnpakkumises palume eraldi välja tuua: I etapp, II etapp ja kasutusloa taotlemine, eeldatav teenuse maht ja tunnihind.
Pakkumisi kokku: 0
Korraldaja vastus: 17.08.2021 16:37
Korraldaja vastus: 18.08.2021 16:35
Korraldaja vastus: 28.08.2021 11:47
Firmade andmebaasis on 198 firmat, kes tegutsevad valdkonnas "Omanikujärelevalve"