Parima pakkumise ja teostaja leidmiseks lisa oma töö.
| Hanke lõpp: | L, 17. jaanuar, 2026 |
| Maakond: | Harjumaa |
| Muu asula: | Raudoja |
| Tööde lõpp: | Kokkuleppel |
| Ehitusmaterjalid: | Töö tegija poolt |
| Soovin pakkumisi: | Summa kogu projektile |
Vaja rajada riigimaanteelt(Piibe mnt) tee kinnistule, tööde pindala 360 m2.
Ehitustööde teostajal peab olema EhS kohane pädevus.
Tööde mahud:
Pinnase koorimine – 360 m2
Mulde rajamine- 20 m3
Freespurust mahasõidu rajamine - 45 m2
Purustatud kruusast tee rajamine - 275 m2
Teepeenarte kindlustamine – 365 m2
Murukülv kasvupinnasel - 210 m2
Tähisposti paigaldamine – 1 tk
Ehitustööd
Kasvupinnas mahasõidu asukohal eemaldatakse kogupaksuses ja laiusega vastavalt
projektlahendusele. Kasvupinnas kuulub ära vedamisele ning ladustatakse ajutistel
laoplatsidel. Ajutise laoplatsi asukoht täpsustatakse enne tööde algust Tellija ja
omavalitsusega. Ladustamisel tee ääres vaaludes tuleb ladustamiskohad eelnevalt
kooskõlastada maaomanikega. Ladustamisel tuleb jälgida, et säiliks mulla kvaliteet (vastavalt Teetööde tehnilise kirjelduse nr 90100 „Kasvualuse rajamine“).
Sõltuvalt punase joone paiknemisest profileeritakse olemasolev aluspinnas ja
tihendatakse või vajadusel osaliselt eemaldatakse ja tihendatakse, tagades minimaalsed
paksused vastavalt katendi kirjeldusele. Juurdeveetud ehitamiseks kasutatav pinnas
tihendatakse kihtide kaupa, tihendustegur peab olema sõidutee kohal vähemalt 0,98.
Mulle tuleb rajada kogu muldkeha laiuses ühtlase paksusega horisontaalsete kihtidena
maksimaalse kihi paksusega 25 cm (põikkalle 4% teljest väljapoole), et tagada vee
väljavool muldest. Tööd teostatakse vastavalt Transpordiameti juhendile „Muldkeha ja
dreenkihi projekteerimise, ehitamise ja remondi juhis“.
Kruusast aluse rajamiseks veetakse vajalik materjal, profileeritakse vastavalt projektis
määratud põikkaldega ning tihendatakse. Tihendustegur peab olema vähemalt 0,98.
Katenditüüp 1 – freespuru ja 2× pindamine
Lõigul, kus projekteeritud katend on freespurust, laotatakse ja tasandatakse freespuru
10 cm paksuse kihina vastavalt projektis määratud põikkaldele. Freespuru peab olema
ühtlase terakoostisega (fr 0/32 või 0/45) ning ilma liigselt peenosisteta. Materjal
laotatakse ühtlaselt ja tihendatakse kihtide kaupa, saavutades nõutud tiheduse
(tihendustegur vähemalt 0,98).
Katte pind peab pärast tihendamist olema ühtlane ja sile, sobiv pindamiseks.
Pärast freespurukihi valmimist teostatakse kahekordne pindamine, kasutades
kvaliteetset bituumensideainet ja sobiva fraktsiooniga killustikku (fr 4/8 või 4/11 mm).
Pindamised tehakse kahes etapis:
– esimene kiht: bituumensideaine + killustiku puistamine ja kohene rullimine;
– teine kiht: pärast esimese kihi kinnitumist korratakse protsessi, tagades tiheda ja
veetiheda katte.
Pindamise tulemusena peab tekkima kulumiskindel ja veekindel pind, millel on tagatud
piisav haardetegur ja kandevõime.
Katenditüüp 2 – purustatud kruus
Lõigul, kus projekteeritud katend on purustatud kruusast, laotatakse ja tasandatakse
purustatud kruus 10 cm paksuse kihina vastavalt projektis määratud põikkaldele.
Kasutatav materjal peab olema fr 0/32, purunemiskindlusega LA ≤ 35 ning
külmakindlusega F4. Kruus peab olema ühtlase fraktsioonijaotusega ja peenosiste
sisaldus ≤ 10%. Materjal tihendatakse rulliga kihtide kaupa, saavutades nõutud
tiheduse (tihendustegur vähemalt 0,98). Pind peab olema ühtlane ja stabiilne, tagades
vajaliku kandevõime ja sademevee äravoolu.
Teepeenrad
Teepeenrad rajatakse purustatud kruusast, paksusega 10 cm, kogu sõidutee ulatuses.
Peenarde laius ja põikkalle vastavad projektlahendusele. Kasutatav materjal peab
olema fr 0/32 või 0/45, purunemiskindlus LA ≤ 40, külmakindlus F4, peenosiste
sisaldus (≤0,063 mm) ≤ 10%. Kruus peab olema ühtlase fraktsioonijaotusega, ilma
liigselt saviste peenosisteta ja hästi tihendatav.
Teepeenra pind tihendatakse rulliga, saavutades tihendusteguri vähemalt 0,98, ning
kujundatakse kaldega (4%) sõiduteest väljapoole, et tagada sadevee äravool katte
servast. Peenra ja katendi üleminek peab olema sujuv, ilma kõrgus- või
laiuserinevusteta, vältimaks vee kogunemist ja serva lagunemist.
Lõplik peenrapind peab olema ühtlane ja tihe, sobiv tee serva hooldamiseks ja vee
äravooluks.
Teemaa-ala planeeritakse ja haljastatakse. Töödega haaratud teemaa-ala
heakorrastatakse selliselt, et oleks võimalik maa-ala hooldus sõidukitele paigaldatud
mehhanismidega.
Ehitustööde järgselt tuleb riigitee külgneva ala korrastada (taastada rikutud riigitee kate
ja muldkeha nõlvad). Teepeenrad kindlustada purustatud kruusaga ja mulde nõlvad
katta kasvupinnasega.
Pakkumisi kokku: 1
Valdkonnas "Teede ehitus, teede korrashoid" on 2 aktiivset tööd
Asukoht:
Tartumaa, Kodavere
Aega jäänud:
7p 21h
Tehtud pakkumisi:
1
Asukoht:
Harjumaa, Kõue
Aega jäänud:
2p 21h
Tehtud pakkumisi:
1
Ehitusfirmade otsingumootoris on 289 firmat, kes tegutsevad valdkonnas "Teede ehitus, teede korrashoid"