Kvaliteetsed pildid on olulised
- investeeri digi-, hübriid- või peegelkaamerasse;
- nutiseadet kasutades tee selgeks selle võimekus ja kasuta fotorakendusi;
- korrasta objekt enne pildistamist;
- pildista päevavalges või hea valgustusega,
- tee rohkelt pilte, vali välja parim ja vajadusel töötle seda fototöötlusprogrammidega;
- kui pole aeg ega oskusi kvaliteetseid pilte teha siis palka professionaal.
Ettevõtte kirjeldus ja asukoht
Paljude klientide jaoks on oluline teada ettevõtte või tegija tausta. Kes tegu on pereäri, suure ettevõtte või üksiktegijaga? Millega teiste seast silma paista ja kuidas teistest eristuda? Selleks tuleks ettevõtte jaoks luua firma lühikirjeldus, mis paneb kliente tahtma veel rohkem teada saada.
Nii mõnegi jaoks võib see olla ilmselge, aga ettevõtte kirjeldusse tuleks lisada ka piirkond, kus tegutsed. Füüsilise aadressi lisamine on kena, aga lisa juurde ka info, mis piirkonna, linna, küla, asula, maakonna jne piires tegutsed. See on eriti oluline, kui tegutsed peamiselt suures linnas ja klienti huvitab, kas ja kui kaugele linnast oled valmis minema. Näiteks kui maakodus või suvilas on vaja erinevaid töid teha, siis peaks inimene teadma, milline ettevõte neile kõige parema teenuse suudab tagada.
Soovitused, sertifikaadid, tunnustused ja hinnangud
Kõige parem ja siiram viis klientidele teada anda, miks sinu ettevõte on neile parim, on seda teha läbi õnnelike ja rahulolevate klientide. Kui mitmel korral oled vaadanud arvustusi või reitinguid enne mõne ostu tegemist või filmi või sarja vaatamist? Uued kliendid vajavad südamerahu saamiseks teiste inimeste tagasisidet, et teha otsus, kas palgata väike ja osav tegija või minna mõne suure firma kliendiks.
Kui Sinu ettevõte juba omab kodulehte kuid klientide tagasiside puudub, siis peaks mõtlema kohtadele, kus neid saada. Paljud ettevõtjad leiavad, et Facebookis firma jaoks lehe loomine on kergem kui eraldi kodulehe loomine ja sinna on võimalik ka arvustusi jätta - kuid see ei jäta siiski ettevõttest kui professionaalselt muljet. Hange.ee teenuseid kasutades on võimalik oma klientide tagasiside lisada mugavalt otse kodulehele.
Teenused
Anna klientidele kohe alguses selgelt teada, millises valdkonnas tegutsed ja millele spetsialiseerud. Kas oled kujundaja, kes keskendub peamiselt köökidele ja vannitubadele? Sellisel juhul lisa veebisaidile eraldi sektsioon vannitubade ja köökide kohta, lae üles pildid ja kirjelda täpselt, mis tööd projekti juures tegid.
Võib-olla oled keskendunud vanade hoonete renoveerimisele või erialaks hoopis aukude teemantpuurimine? Too see info oma veebisaidil välja. Kui keegi tulevikus internetis midagi sellist otsib, siis on tõenäoline, et see ettevõte või tegija otsingutulemustest ka välja tuleb.
Meeskond
Isegi kui firmas on vaid üks inimene, siis tahaksid kliendid teada, kellega nad koostööd tegema hakkavad. Koduomanikud ja ka ettevõtted ei vaata vaid tehtud töid ja tagasisidet, vaid tahavad end hästi tunda meeskonna osas, kellega nad järgmised päevad või kuud kokku puutuvad. Lisa oma töötajate fotod, ametinimetus ja tegevusvaldkond. Nii luuakse firmast ja selle töötajatest selgem ja isiklikum pilt, mis aitab kliendil otsustada, kes on nende jaoks parim.
Sotsiaalmeedia
Sotsiaalmeedia kontode olemasolul lisa ka need oma kodulehe juurde. Tänapäeval on paljudel ehitajatel oma Instagrami konto, kus nad jagavad käimasolevatest projektidest pilte, mida kodulehele mingil ei lisata või ei saa lisada. Kodulehelt leiab tavaliselt lõpetatud tööd, kuid sotsiaalmeedias võib näha kõike alates vundamendi jaoks augu kaevamisest siseviimistluseni välja.
Peale Instagrami ja Facebooki on veel mitmeid teisi sotsiaalmeedia kanaleid, mida saad enda jaoks ära kasutada. Sellised kanalid on näiteks Pinterest, LinkedIn või YouTube. Ära unusta neid ka pidevalt täiendada ja uuendada. Tahame me seda või ei taha, aga sotsiaalmeedial on oluline roll enda ja oma töö tutvustamisel.
Kontaktid
Kodulehel peab olema selgelt välja toodud kuidas ettevõtte või selle töötajatega ühendust saada. Võib lisada ainult meiliaadressi, kuid mõtle ka kontaktankeedi peale, mille potentsiaalne klient saab ära täita, andes firmale parema eelinfo, mida klient soovib saada.
Ankeet võib olla üsna algeline ja küsida vaid nime, e-maili, telefoninumbrit ja võimalust kommenteerida, kuid paljudes firmades on ankeet detailsem ning klient saab kirjutada, mida täpsemalt ta soovib, mis on tema eelarve ja millal töid teostada.
Miks valida kodulehe täislahendus - domeen, koduleht, server, haldus?
Esmapilgul võib kodulehe tegemine tunduda väga suur töö ja kui pole varasemalt sellega kokku puutunud, siis ka ei tea päris täpselt millest alustada. Hange.ee seevastu teab väga hästi, mida ehitusfirmade kodulehed peaksid sisaldama, seetõttu oleme loonud kodulehe terviklahenduse. Võta meiega ühendust, räägime lähemalt ja teeme Sinu ettevõttele kodulehe ilma keeruliste otsuste ja pika aruteluta.
Hange.ee kodulehed täislahendus on loodud spetsiaalselt ehitusettevõtetele ja sisaldab endas kõike, mida on vaja ühe kodulehe toimimiseks ja rohkemgi veel. Terviklahendus sisaldab domeeni registreerimist, kodulehe valmistamist serverimajutust ja personaalset kliendihaldurit, kes aitab veebilehele luua ladusa sisu ning on alati kättesaadav. Lisaks saate kiiresti muuta kodulehe sisu- ja pildimaterjali läbi mugava iseteeninduskeskkonna.
Teisisõnu on tegu kõige muretuma kodulehe terviklahendusega Eestis, mis ei nõua eelnevaid teadmisi ja võtab ettevõtjalt ära vajaduse tegeleda oma kodulehe haldusega. Lisaks, võtab kodulehe tegemine kõigest paar päeva.
Tekkis huvi? Vaata lähemalt: Hange.ee/kodulehed